Doprava a platba

Poštovné a balné na území České republiky

Balík do hmotnosti 30 kg  
   
Balíkovna na adresu 120 Kč
Balíkovna na adresu + dobírka 120 Kč + 30 Kč dobírka
Balíkovna výdejní místo do 15 kg 72 Kč
Balíkovna výdejní místo do 15 kg 72 Kč + 30 Kč dobírka
Zásilkovna - výdejní místo + BOX do 5 kg 89 Kč
Zásilkovna - výdejní místo + BOX do 5 kg 89 Kč + 45 Kč dobírka
Zásilkovna - výdejní místo + BOX do 15 kg 159 Kč
Zásilkovna - výdejní místo + BOX do 15 kg 159 Kč + 45 Kč dobírka
Zásilkovna - doručení na adresu do 5 kg 99 Kč
Zásilkovna - doručení na adresu do 5 kg 99 Kč + 45 Kč dobírka
Zásilkovna - doručení na adresu do 15 kg 149 Kč
Zásilkovna - doručení na adresu do 15 kg 149 Kč + 45 Kč dobírka
DPD CZ s.r.o. 115 Kč
DPD CZ s.r.o. výdejní místa 99 Kč
DPD CZ s.r.o. + dobírka 115 Kč + 30 Kč dobírka
DPD CZ s.r.o. výdejní místa + dobírka 99 Kč + 30 Kč dobírka
PPL CZ s.r.o. 115 Kč
PPL CZ s.r.o. výdejní místa 99 Kč
PPL CZ s.r.o. + dobírka 115 Kč + 30 Kč
PPL CZ s.r.o. výdejní místo + dobírka 99 Kč + 30 Kč
GLS 94 Kč
GLS + dobírka 94 Kč + 30 Kč

 

Poštovné a balné na území Slovenské republiky

Balík do hmotnosti 30 kg  
   
DPD SK 7 EUR
DPD SK + dobírka 7 EUR + 2 EUR dobírka
PPL CZ s.r.o. 7 EUR
PPL CZ s.r.o. + dobírka 7 EUR + 2 EUR dobírka

 

Balíkovna na adresu

  • Doručení balíku přímo do rukou adresáta na určenou adresu a to již následující pracovní den.
  • Zásilku můžete sledovat na stránkách České pošty.
  • Prostřednictvím České pošty lze zasílat pouze balíky o hmotnosti do 30 kg.
  • Jestliže nemůžeme doručit všechno zboží z objednávky v jednom balíku, bude vaše objednávka rozdělena a poštovné u dalšího balíku hradíme my.
  • V případě, že Vás dopravce nezastihne, zásilka bude uložena na poště.
  • Standardní úložní doba na poště je 7 dní, můžete si ji však sami prodloužit až na 15 dní
  • Možnost platby kartou

Balíkovna výdejní místa do 15 kg

  • Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou

Osobní odběr v Nové Bystřici

  • Doručení zpravidla do druhého pracovního dne od objednání.
  • Prostřednictvím SMS a e-mailu vám zašleme informaci, že je zboží připraveno k vyzvednutí.
  • Balík vám bude předán po uhrazení částky. Částku za balík můžete uhradit při převzetí a provést kontrolu zboží.
  • Lze platit hotově i platební kartou.
  • Prostřednictvím výdejního místa je možné uplatňovat reklamace.
  • Adresa výdejního místa pro osobní odběr:
    BELLATEX s.r.o.
    Rybní 396
    378 33 Nová Bystřice tel. 384388151

Přepravní společnost DPD (Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.)

  • Doručení do druhého pracovního dne ode dne podání. Standardní čas doručování je v rozmezí 9-18 hod.
  • Den před doručováním zásilky obdržíte informativní e-mail, který obsahuje všechny informace o zásilce.
  • Řidič DPD vás bude v den doručení zásilky kontaktovat formou SMS na vámi uvedené tel. číslo s časem předání.
  • Dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou u řidiče přepravní společnosti. Terminálem pro platbu kartou je vybaven každý řidič společnosti DPD.
  • V případě nezastižení Vás druhý den budeme kontaktovat . Balík bude automaticky doručován znovu následující pracovní den.
  • Jestliže doručení není úspěšné ani v případě třetího pokusu, bude vaše zásilka uložena na příslušném depu po dobu 5 dní. Pro sjednání doručovacího pokusu je nutno kontaktovat dopravce, nebo naší společnost na tel. 384388151.

Přepravní společnost PPL (PPL CZ s.r.o.)

  • Doručení do druhého pracovního dne ode dne podání. Standardní čas doručování je v rozmezí 9-18 hod.
  • Den před doručováním zásilky obdržíte informativní e-mail, který obsahuje všechny informace o zásilce.
  • Řidič PPL vás bude v den doručení zásilky kontaktovat formou SMS na vámi uvedené tel. číslo s časem předání.
  • Dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou u řidiče přepravní společnosti. Terminálem pro platbu kartou je vybaven každý řidič společnosti PPL.
  • V případě nezastižení Vás druhý den budeme kontaktovat . Balík bude automaticky doručován znovu následující pracovní den.
  • Jestliže doručení není úspěšné ani v případě třetího pokusu, bude vaše zásilka uložena na příslušném depu po dobu 5 dní. Pro sjednání doručovacího pokusu je nutno kontaktovat dopravce, nebo naší společnost na tel. 384388151.

Přepravní společnost GLS (General Logistics Systems Czech Republic s.r.o.)

  • Doručení do druhého pracovního dne ode dne podání. Standardní čas doručování je v rozmezí 8-17 hod.
  • Den před doručováním zásilky obdržíte informativní e-mail, který obsahuje všechny informace o zásilce.
  • Řidič GLS vás bude v den doručení zásilky kontaktovat formou SMS na vámi uvedené tel. číslo s časem předání.
  • Dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou u řidiče přepravní společnosti. Terminálem pro platbu kartou je vybaven každý řidič společnosti GLS.
  • V případě nezastižení Vám přijde informace , že kurýr byl u Vás. Dále Vám přijde odkaz na stránky GLS , kde si vyplníte formulář co požadujete dál s balíkem, příklad datum dodání. Pokud nebudete reagovat, tak třetí den Vám bude balík opět doručen.
  • Jestliže doručení není úspěšné ani v případě druhého pokusu, bude Vaše zásilka uložena na příslušném depu po dobu 3 dní. Pro sjednání doručovacího pokusu je nutno kontaktovat dopravce, nebo naší společnost na tel. 384388151.

Přepravní společnost Zásilkovna

  • Doručení do druhého pracovního dne ode dne podání.
  • Den před doručováním zásilky obdržíte informativní e-mail, který obsahuje všechny informace o zásilce.
  • Dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou při převzetí.
  • Pro rychlejší informaci o zásilce , stáhněte si aplikaci zásilkovna